JAHA, SÅ DU HAR SETT HELA VÄRLDEN?

Som flygvärdinna idag får du inte se HELA VÄRLDEN! Däremot får du se alla FLYGPLATSER! Inte lika intressant men det är antagligen mer än vad du har sett. ;-)

I övrigt så jobbar jag, denna veckan har jag åkt till Rom, Bergen, Stavanger och Trondheim. Mest inlands men det är skönt. I förrgår hade vi en incident i toaletten längst fram i flyget. En jävel hade rökt en ciggaret på toaletten vilket är totalförbjudet. Vi Förstog vem det var som hade gjort det och tog ett snack med han. Han fick även gå in i flightdeck för att snacka med Kapten och styrman. Dom kom fram till att inte anmäla honom. Tur för han, boten för rökning ombord ett flyg i Norge ligger exakt på 10.000 kr!



Annars så ska jag hänga med mina vänner Mary, Juan och Anna!
Jeanette är tillbaka, SKÅL!!!!!

Kommer även snart en ny film med Naza Crackhouse, håll utkik på facebook ;-)

På snarlig gjensyn / crackhouse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0