känn ingen sorg för mig göteborg

Ser ut som att vi eventuellt kommer få vidarekontrakt som flygvärdinna med Norwegian fram tills slutet av året men det är inget som är klart än. Hade varit perfa med tanke på att jag åker till Bangkok igen för andra gången i år den 29e december med Sås och Choosan!
Nyår i BKK lär bli rätt NICE!

Övrigt så är jag hemma i Göteborg och hälsar på mor, far och sis och Adamski!
Fikade med trevliga Malin Granath igår som jag träffade på Ung Entreprenörsvecka i Örebro 2006.
På fredag ska jag halvt som halvt ut med Adam då Jakobs gamla jobb har nåt typ av mingel för nåt nytt brand till butiken.



HALLÅ DÄR ADAMSKI!




Ung Entreprenösvecka 2006, fr hö. Pitepalten, Karlstad-krabban-petra, Örebroarn, Malin Granath och Knaz.




And my gorgeous Choosan!


I fredags flög jag tur/retur Pisa. När vi landade i Pisa kommer cockpit besättningen ut och jag snackar lite med styrmar.
Jag satt och bläddrade i dagens VG och det kommer upp nån artikel om Metallica och han säger:
"Åhå, Metallica. Fan vilket fan man har varit av dom då. Kommer ihåg när jag köpte deras skiva 1988."
Jag säger "Jaså, -88 är jag född."
"Jaha okej .. (Han blir tyst i 5 sekunder) .... eller VA?! Är du bara 20?!?!?!? Är du bara ett BARN?!" 
"Haha ja jag är bara 20 men inget barn. Näst yngst i bolaget iofs."
"imponerande måste jag säga, när jag var 20 var jag defenitivt inte mogen nog för att jobba i kabin iaf."

Och denna styrman är kanske den 896234623654:e personen som reagerar på att man är ung som ett BARN i kabin!



Även ett STORT grattis till Jacob Antonsson som idag fyller man! Hela 20 jordsnurr, haha :D

/ Kanin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0